Peking en meer - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Peking en meer - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Peking en meer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

29 Juli 2010 | Nederland, Amersfoort

Hallo mensen, daar ben ik dan alweer. Helemaal uit midden china.

Sabri s hotlist:

-CHinese muur beklommen --> supergaaf. Wat die chinezen wel niet kunnen bouwen zeg. JAmmer dat de enorme km lange muur niet voldoende was. De vijand heeft china toch kunnen veroveren omdat er bewakers destijds in slaap waren gevallen. NEt mensen die chinezen.
- PEKING IS SUPERGAAF. arm en rijk alles door elkaar maar wat vooral opvalt is de geur van peking dat zal ik nooit meer vergeten(erger dan bangkok) CHinezen willen heel graag oip de foto met mij omdat ik zo lang ben voor hun. Dus ik ben al in menig plakboek terug te vinden denk ik.
- Dankjewel mcdonald en starbucks voor de succesvolle westerse producten tussen alle chinese streetfood door.
-VErboden stad, zomerpaleis, temple of heaven...wikipedia het maar allemaal in 1 dag gedaan 20 km!!!! Mijn tenen hebben allemaal blaren ik loop nu op sokken!
- BAD habits of chinese: ze spugen, ze rochelen, ze pikken in neus all the time, dringen voor, houden van gokken.Bedden zijn plankhard!
- Good habits: Ze houden van oranje (sneijder), houden van witte lange mensen, willen met mij op de foto ;-) af en toe best lekker eten...

DIt is hopelijk even voldoende. Ik zweet hier peentjes omdat het hier een hittegolf is (Ergste in 10 jaar). Ondertussen meeste overstromingen ergens is er al een aardbeving geweest. DIt land is zo groot (heel europa) en ik ga ALLE gebieden door. Dus de verhalen over overstromingen enzo zullen vast nog volgen.

SAbri

  • 29 Juli 2010 - 08:51

    Sevtap:

    Hey bro, wat leuk om te horen dat je het er erg naar je zin hebt. Jezus dat je alweer in China zit, ik zou het maar niks vinden maar wellicht verandert dat nog met de tijd. Ik zit goed zo in hartje Amsterdam en wens jou in ieder geval veel plezier toe. Bye the way; hoe erg stinkt het daar dan???

    Hahahah echt tof van je dat je tijd maakt om het allemaal nog te registreren. Well have a lovely journey and vraag naar de historie tussen de Chinezen en Turken!

  • 29 Juli 2010 - 12:51

    Mayra:

    leuk om te lezen :D
    geniet ervan daaro :D

  • 29 Juli 2010 - 17:48

    Cobus:

    Ey man, ik vond het al zo lang duren voor er een bericht kwam! Maar ja, als je de hele dag Nijmeegse vierdaagse aan het lopen bent over een muur.... En ik ben idd ook wel benieuwd wie of wat er nou zo stinkt! Vergeten ze de spleetjes van hun ogen schoon te maken?
    Veel plezier daar!

  • 31 Juli 2010 - 21:04

    Nikita:

    Hoi Sabri,

    Zo te lezen heb je een super tijd in China. Hele bijzondere ervaring. Ik ben nu in Bolivia en dat is ook fantastisch! Geniet van China en ik blijf je avonturen volgen!

    Groetjes uit La Paz!

  • 02 Augustus 2010 - 11:44

    Herlinda:

    Hai Sab, erg leuk om te horen dat jij nou eens de langste bent. Ik hoop dat je een goede vliegreis hebt gehad met China air. Hier in Amersfoort alles ok. Morgen krijgt Zoraya voor de tweede keer haar prikjes, ik verwacht geen problemen aangezien het de vorige keer ook goed is gegaan. Heel veel plezier en geniet van je reis. Groetjes en liefs van Herlinda en veel knuffels van Ilayda, Dalyan en Zoraya.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

HANGKIPANKI

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2010

Nihao en she she

29 Juli 2010

Peking en meer

06 Juni 2010

Almost in CHINA!
Sabri

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 13315

Voorgaande reizen:

16 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Afstudeercadeau!

24 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

HANGKIPANKI

11 December 2009 - 02 Januari 2010

Sri Lanka tour!

30 Juli 2008 - 29 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: