Almost in CHINA! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Almost in CHINA! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Almost in CHINA!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

06 Juni 2010 | Nederland, Amersfoort

Beste mensen, alweer een halfjaartje verder. Na allemaal omzwervingen heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt en ga ik naar CHINA. Azie blijft me trekken(vooral ook omdat het goedkoop is;-)) Ik mag nog mijn laatste coschap Interne doen(jr 5) en dan vlieg ik eind juli weg. Het grote China tegemoet.In 1 maand tijd zal ik China van noord tot diep in het zuiden en oosten doorreizen. Check out mijn verhalen voor alle ins en outs over mijn rare belevenissen die ik in China zal meemaken.

• 06 Juni 2010 - 20:38

Nikita :

Hee Sabri! Je hebt het ook flink te pakken he?! ;) Gaaf hoor! Voor je het weet heb je heel Azie gezien! Heel veel succes met de voorbereidingen en ben benieuwd naar je avonturen! Groetjes uit Buenos Aires