Pattaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Pattaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Pattaya

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

11 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Dit weekend was weer eens lekker op zn Aziatisch...CHILLEn en SMILE!!!

We zijn met de groep naar Pattaya geweest, een strandstad nabij Bangkok.Eindelijk strand, ben ik in Azie word ik nog niet bruin tot we dit weekend dus lekker in de zon hebben gelegen. Pattaya staat bekend om zn sextoerisme. Dus snachts veranderde de stad in een grote red light district. We hebben dingen gezien die zelfs in Europa niet voorkomen. Video opnames zijn te bewonderen na terugkomst in Nederland. Op zondag hebben we besloten om naar een eilandje te gaan dichtbij Pattaya. Koh Sichang
--> perfecte plaats. Eindelijk een panaroma beeld van zon,zee en witte stranden en palmbomen. We hebben een tempel bezocht waar we rondgeleid werden door een non (vrouwelijke boeddist) en het was echt het meest relaxte wat ik heb meegemaakt. De natuur, haar rustige stem, echt een plek om te mediteren(klinkt zwerig maar je moet er zelf geweest zijn dan begrijp je wat ik bedoel). Ze hebben er zelfs huizen voor gasten om te logeren. Geloof me geen enkel hotel kan je dat uitzicht bieden wat zij te bieden hebben. Morgen is de verjaardag van de Koningin dus een dagje vrij!!! Dat betekent eindelijk dat we de wereldberoemde tempels in Bangkok zelf gaan bekijken.

Eindelijk heb trouwens wat Nederlanders mogen spreken. Twee jongens van mijn leeftijd waren al 11 maanden bezig met hun backpackreis door Azie. Qua hygiene vinden ze Maleisie het best uit de bus komen. Dus GNK studenten die naar Maleisie gaan --> good choice. Raar dat ik eindelijk in Azie ben en dat je toch het Nederlands spreken mist. Nooit gedacht trouwens dat ik brood zou gaan missen. Hier kennen ze dat niet en ik heb dus genoeg rijst gegeten voor de rest van mijn leven.

Aziaten kunnen niet Ja of Nee zeggen. Als ik ze iets vraag krijg een heel politiek correct antwoord waar ik nog steeds niet uit kan halen of het nou ja of nee is. Dus als ik doordram dan zie je de stress op hun hoofd en dan glimlachen ze maar om het allemaal onder controle te houden.

Jongens veel succes het is etenstijd. We gaan weer es naar een lekkere restaurant voor een bedrag waar je mond van openvalt. Geen wonder dat als je besluit om te gaan backpacken Azie spotgoedkoop kan zijn!!!!!