Venezuela in al zijn facetten - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Venezuela in al zijn facetten - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Venezuela in al zijn facetten

Door: Sabri Ozturk

Blijf op de hoogte en volg Sabri

23 Juli 2011 | Venezuela, Mérida

Beste mensen, het begin is er. Geen besef van tijd of plaats maar de dagen wisselen zich snel af. De groep is groot (gem leeftijd 27) en lekker avontuurlijk. Je hebt er altijd wat gekke tussen zitten (net als ik). De reisleidster is een top WIJF. Hollandse dame die supergoed spaans spreekt, venezuelaanse vriendje hier. Nou die geniet wel van het leven hier denk ik.

Start: Caracas grote stad, veel krottenwijken, leuk centrumpje,Simon Bolivar en files.
Macuto:ZOn zee strand en natuurlijk SALSA. De muziek staat hier overal en altijd en aan en ja de mensen zijn overal en nergens aan het salsadansen. Lekker gezellig ik mag die latijns-amerikanen wel. Lekker vrolijk ondanks de armoede en altijd gezellig dansje midden op straat. HEt zijn echt levensgenieters. Jammer van het eten want dat is vooral gefrituurd en vet. BMI is inderdaad hier ook aan de hogere kant.
Barinos: raftkamp
Los NEvados: op jeeps hier naar toe, het is een dorpje in de Andes (2600 m hoogte) lekker avontuurlijk door smalle stukjes weg. Gister paard gereden door de bergen. Ontzettend mooi vergezichten. Wist niet dat paardrijden zo leuk was. Veel trektochten. Vandaag naar Merida! STUDENTENSTAD!!! Dus binnenkort gaan we stappen!

• 23 Juli 2011 - 11:47

Zusje:

Hallo hallo daar.

Klinkt inderdaad als 1 groot gezellig boel daar. Volgens mij zou ik nog dikke maatjes kunnen worden met Venezuelanen. De vrouwen schijnen daar toch allemaal superknap te zijn?

Trouwens je bent je lenzenvloeistof bij mij vergeten hahah ;-)))