Begin van het einde - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Begin van het einde - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Begin van het einde

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

14 Juli 2011 | Nederland, Amersfoort

Na 6 jaar hard zwoegen voor mijn studie (met gelukkig een goed resultaat,binnenkort afstuderen) is het tijd om een fijne periode af te sluiten. Hoe doe ik dat het liefst? Met een rondreis! Dit keer is mijn `afstudeercadeau` een mega rondreis door Venezuela! Het is tijd om Zuid-Amerika te ontdekken. Ja het lijkt gevaarlijk maar goed niets in het leven is zeker en ik wil toch meer van de wereld zien. Ergens moet je beginnen toch? Venezuela spreekt tot de verbeelding waarschijnlijk bij jullie (en bij mij). Jullie kennen het land wsch alleen van Hugo Chavez en van de olie. Via mijn verhalen hoop ik dat jullie meemaken wat ik meemaak. Kijken wat Venezuela mij en jullie gaat brengen! Ik ben maar al te blij dat ik wegga want Nederland is as usual alleen maar regenachtig. Volgende berichtje komt uit VENEZUELAAAAAAA!

• 14 Juli 2011 - 18:11

Hamid:

Veel plezier, goede reis en ik zie je op 26 augustus!

• 14 Juli 2011 - 18:14

Mayra:

Spannennnnnd ben benieuwd!!!
    En super dat je al bijna afgestudeerd bent man, wat gaat de tijd hard!!