Begin van het einde - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Begin van het einde - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Begin van het einde

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

14 Juli 2011 | Nederland, Amersfoort

Na 6 jaar hard zwoegen voor mijn studie (met gelukkig een goed resultaat,binnenkort afstuderen) is het tijd om een fijne periode af te sluiten. Hoe doe ik dat het liefst? Met een rondreis! Dit keer is mijn `afstudeercadeau` een mega rondreis door Venezuela! Het is tijd om Zuid-Amerika te ontdekken. Ja het lijkt gevaarlijk maar goed niets in het leven is zeker en ik wil toch meer van de wereld zien. Ergens moet je beginnen toch? Venezuela spreekt tot de verbeelding waarschijnlijk bij jullie (en bij mij). Jullie kennen het land wsch alleen van Hugo Chavez en van de olie. Via mijn verhalen hoop ik dat jullie meemaken wat ik meemaak. Kijken wat Venezuela mij en jullie gaat brengen! Ik ben maar al te blij dat ik wegga want Nederland is as usual alleen maar regenachtig. Volgende berichtje komt uit VENEZUELAAAAAAA!

  • 14 Juli 2011 - 18:11

    Hamid:

    Veel plezier, goede reis en ik zie je op 26 augustus!

  • 14 Juli 2011 - 18:14

    Mayra:

    Spannennnnnd ben benieuwd!!!
    En super dat je al bijna afgestudeerd bent man, wat gaat de tijd hard!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

Afstudeercadeau!

Recente Reisverslagen:

23 Juli 2011

Venezuela in al zijn facetten

14 Juli 2011

Begin van het einde
Sabri

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 13261

Voorgaande reizen:

16 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Afstudeercadeau!

24 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

HANGKIPANKI

11 December 2009 - 02 Januari 2010

Sri Lanka tour!

30 Juli 2008 - 29 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: