Siemreap en natuurlijk Ankor Wat - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Siemreap en natuurlijk Ankor Wat - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Siemreap en natuurlijk Ankor Wat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

25 September 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Mijn laatste blog van deze ongelofelijke reis door Indochina.

Gisteren ochtend zijn we met zn allen om 4:00 s nachts gewekt om de zonsopgang mee te maken in Ankor Wat. Ben nu al wat gewend maar 4:00 was idd echt vroeg. Maar ja als je dan de zonsopgang meemaakt in het MEGA grote complex van de Ankor Wat dan heb je dat er wel voor over. Geen wonder dat dit complex door miljoenen toeristen per jaar bezocht wordt.

Ankor is de hele stad en Ankpr Wat is dus maar 1 tempelcomplex. Kan je nagaan hoe groot heel Ankor wel niet was. We hebben daarom een tuk tul gehuurd voor de hele dag. Na ankor wat hebben we de Lady Temple gezien, daarna door naar verscheidene andere tempelcomplexen maar wat me echt is bijgebleven is het complex waar alle bomen vergroeid zijn met de tempels (ook de scenes van Tomb raider zijn hier opgenomen over angelina jolie strax meer) Daarna door naar het olifantenterras en naar Bayon. Als toetjes zonsondergang op de top van de berg. Die was misschien wel nog mooier dan zonsopgang.

Heb van de rest van de groep gehoord dat rtl travel nu hier bij ons in de buurt zit en opnames aan het maken zijn van alles wat wij al gezien hebben...

Terug naar Angelina Jolie, toen zij hier was voor de opnames van tomb raider was ze vaak te vinden in the red piano(restaurant). Dus gister hebben we met de hele club daar gegeten. Goedkoop,stijlvol en superlekker. Toch raar dat ze hier gewoon iedere avond was...Hier in de buurt heeft ze ook een kindje geadopteerd. Best te begrijpen want die kindjes hier zijn best arm.

Jongens tot volgende week

• 25 September 2008 - 08:34

Nikita:

Hoi Sabri! Jammer dat de reis alweer bijna voorbij is, maar je hebt fantastische dingen gezien en meegemaakt en het is een herinnering die je voor altijd bij je zal houden! Leuk dat je in hetzelfde restaurant als Angelina bent geweest! ;) Geniet van de laatste week en tot .... ? Nikita

• 14 Oktober 2008 - 10:51

Eva:

saber! wat leuk om zo nog even te lezen wat jij allemaal hebt meegemaakt.. nu heb ik er nog meer zin in om zondag te vertrekken! het lijkt me een fantastisch land dus ben benieuwd!
    spreek je daarna!
    Xx eva