Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sabri Ozturk - WaarBenJij.nu

Update

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabri

07 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Nou jongens update weer, zo kan ik zelf later ook terugkijken wat ik precies allemaal doe op een dag.

Zo heb ik de afgelopen dagen:
-karaoke night meegemaakt in asian style...ZEER de moeite waard aangezien dat een manier is om te ontspannen VOOR tentamens en NA tentamens
-vele soorten gerechten geprobeerd waarvan ik soms niet eens wil weten wat er in zit (o.a. heel veel intvis)
-de eerste NIET zo aardige chirurg meegemaakt (begon opeens te schreeuwen tegen OK assistent en hij wist niet dat ik erbij was dus toen ze dat vertelden was het weer koek en ei in OK)
-volg ik af en toe college met studenten omdat al hun lessen in het engels worden gegeven(zoals kindergeneeskunde les en radiologie les)
-heb ik gisteren een park bezocht in de avond waar alle Thai komen na werktijd om te joggen en gezamelijk aerobics te doen op uptempo muziek
-Gisteravond de hoogste gebouw van Thailand bezocht veel foto/filmmateriaal, tevens was er een club on the roof dus gisteravond is beetje laat geworden
-Er zij nu nog wat studenten bijgekomen o.a. Frankrijk,Tsjechie & Oostenrijk dus meer keuze om met mensen om te gaan uit Europa ipv Oostblokkers
-We zijn naar clubbingwijk Nana geweest (de mooiste restaurants/bars special made for foreigners)
-Ze hebben hier mini-banana`s!!! (net zo groot als je pink)

Binnenkort staan er op de TO DO List:

-Bezoek aan stad Ayuttaya
-Bezoek aan strandstad Pattaya
-Bezoek Nationaal park dichtbij Bangkok
-Bezoek aan Grand Palace en tempels in Bangkok
-Etentje bij mijn contact person thuis
-Vanavond jogging in grote park
-Bezoek aan kinderweeshuis

Hoop dat het voor jullie nog te houden is in Nederland want in Bangkok the weather is always shiny...



  • 07 Augustus 2008 - 12:28

    Phuong:

    Heeeeeeej Sabri!

    Alles goed daar in Thailand?! Zo te lezen wel he!! Jeetje, wat een leuke dingen maak je mee daar, al wat culinaire gerechten gegeten, en echte asian KARAOKE meegemaakt hahaha dat is echt lachen he ik weet het. Als je weer terug bent mag je je zangtalent laten horen hier ;-) En je hebt zeker al heel veel mensen ontmoet, hoop dat je leuke vrienden hebt gevonden om mee op te schieten! Maak je ook interresante operaties mee? Mag je meer doen dan hier bij ons ofniet? Dus misschien heb je straks wel zelf een thoraxoperatie uitgevoerd :-P Hier in Nederland valt het weer zoals altijd tegen, 2 weken vakantie met afwisselend weer helaas...Maandag weer beginnen met ZHB4 :-S.....
    Maar jij veel succes he met je stage/coschap en wel alles online zetten want we blijven benieuwd naar je verhalen ...En heel veel plezier de komende tijd! (Ik ga volgend jaar ook naar Thailand en weer naar Vietnam he... ;-)
    ASIA ROCKSSSSSS ;-)

    ik zal snel weer een note achterlaten!

    Liefs phuong

  • 07 Augustus 2008 - 17:36

    Cobus:

    Ey Sabri zo te horen zet je je actieve leventje lkkr door daar! klinkt vet allemaal en volgens mij zijn co-ass daar niet standaard pispaaltje of wel! Ik ben ook alweer een tijdje weg en onderweg geweest, vandaar btje late reactie. Bedankt voor je mail ook nog! Ik ga nog ff lkkr vakantie vieren en dan kijken of ik aan het werk kan! Polen was iig weer een succes! Nou als je er weer bent zie ik de foto's en de video's wel he! Veel plezier daar

    Groetjes Cobus

  • 09 Augustus 2008 - 19:48

    Rosemarijn:

    Ha Saberrr!!! :-D My god! Wat heb jij al super veel leuke dingen gezien en meegemaakt! En wat leuk dat je zoveel mensen daar ontmoet! Ben trots op je saber! ;-) Hoe gaatie nu? Kun je de slimbo's in Thailand een beetje bijbenen? ;-) Eigenlijk twijfel ik daar nie aan hoor ;-) Als je terug komt wil ik echt van je horen wat the places to be zijn hoor! :-) Maleisie gaat namelijk door!!!! :-D Joepie!!
    Met mij alles verder goed hoor.. lekker beetje werken en dagjes weg.. helemaal toppie :-) Morgen lekker naar de sauna voor een hotstone-behandeling! :-) Die hebben ze zeker nie daar he hihi! ;-)
    Nou ik gaat ff me spulletjes pakken voor morgen.. wens jou nog heeeel veeel plezier!! Take it easy en GENIET :-D Maar dat doe je al heel goed zo te horen ;-)
    Motto van de dag: er kunnen niet meer dagen in je leven.. maar wel meer leven in je dagen! ;-) Ff een filosofisch momentje hoor ;-)
    Lekker blijven typen saber.. hartstikke leuk! Ik ben je helemaal aant volgen! :-D Tot gauw!!
    xX Roos

  • 10 Augustus 2008 - 15:10

    Hamid:

    Je hebt het daar heel leuk zo te lezen! Alleen maar leuke verhalen tot nu toe. Ik ben benieuwd naar de foto's. Als je zo kieskeurig als ik was, zou je uithongeren ;)

    Nog heel veel plezier daar in Thailand.

    Groetjes, Hamid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 September 2008

Siemreap en natuurlijk Ankor Wat

22 September 2008

Phnom Penh

19 September 2008

Ho Chi Minh City!

15 September 2008

Xien chao Vietnam!!!

11 September 2008

LAOSSSSSSSS!!!
Sabri

Actief sinds 20 Juli 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 13256

Voorgaande reizen:

16 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

Afstudeercadeau!

24 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

HANGKIPANKI

11 December 2009 - 02 Januari 2010

Sri Lanka tour!

30 Juli 2008 - 29 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: